height="650"

Radyo Hayal Bahçe

VAZGEÇTİ DİRENİŞİM...  

Gönderen Hayal Bahçe

*





vazgecti direnisim, seni sevmeyi ağır oduyorum.....
ıssız bir kente dustu gozyaslarım...
sensiz bir kente...
bir ben birde gozyaslarım var orda...
sen derdimin sahibi...
sen yuregimin yarası...
sen prangalı hasretim...
sensin ıssız sevdalarında kayboldugum...
sensin guluslerimi calan...
sendin beni bir basıma ıssız bir kente bırakan...
sendin beni vareden ve yokeden...
vazgecti yuregim seni sevmelerden...
vazgectim senden ve deli bakan gozlerinden...
vacgectim sevdandan...
artık biz yok...
sadece sen ve ben ve hayat var...
aslında hep oyle degil miydi.....
alıntı


Vazgeçtim Yalan candan&sezen - CANLI PERFORMANS

EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu
This entry was posted on Pazar, Ağustos 31, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

1 yorum:

Benim Dünyam dedi ki...

herhangi bişey yok teşekkür ederim.birsüre bloguma gelemedim o kadar.İlginize teşekkürler.

Yorum Gönder