height="650"

Radyo Hayal Bahçe

BİR DÜŞTEN UYANDIM...  

Gönderen Hayal Bahçe

*



Image Hosted by ImageShack.us


Bir düşten uyandım,
Uyanmamak için kendimi çok zorlamıştım oysa. İçimde yalnızca hüzün var şimdi.
Aldığım her nefes, dayanılmaz bir acıyla yayılıyor bedenimim tüm hücrelerine.
Ben bu acıları bile çok seviyorum, biliyor musun? Her saniyesinde sen varsın çünkü. Senin sesin, bakışın, gülüşün var.

Bir düşten uyandım ben.
Nisan yağmurları kadar taze, nisan yağmurları kadar güzel ve nisan yağmurları kadar kısa
Her şeye rağmen ömre bedel bir düşten Güneş her zamankinden büyük, yıldızlar daha parlak, gökyüzü alabildiğine engindi.

Şimdi her şey sönük. Tıpkı yaralı yüreğim gibi. Yalancı baharı bilir misin ?
Güneşin erken parladığını gören meyve ağaçları çiçek açar birden bire.
Tıpkı benim gördüğüm düş gibi. Sevinirler bahar geldi diye.
Gülümserler tüm güzellikleriyle, tıpkı bir melek gibi Masumca
Ardından gelen acı bir soğuk alır götürür tüm sevinçlerini, umutlarını bu çiçeklerin.
Onlar da uyanırlar düşlerinden, tıpkı benim uyandığım gibi Bir dahaki bahara kalır sevinçleri,
bir dahaki bahara kalır umutları, yarınları

Bir dahaki bahara kalır sevdaları
__________________

Bir yanimda daglar, bir yanim sevda
Anladim ki hersey yalan, YALAN BU DUNYA..!
Bir yani karanlik, bir yani mavi
Bir yanimda sevmek varsa, bir yani fani

Ne desem seni geriye getirmez
Ne desem acimi bitiremez
Ne desem bosa GELECEGIMIZ YOK!
Ne desem bu aski silemez


Kendime zarar verdim acı duymadım, iki karar verdim ama basarmadım
Birisi ölmekti bocaladım olmadı, birisi yasamaktı yasayamadım,
Pismanım, herkesi insan sanıp da saçmaladım.
(alıntı)

EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu
This entry was posted on Pazar, Ağustos 31, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

0 yorum:

Yorum Gönder