height="650"

Radyo Hayal Bahçe

GÜLÜŞÜN ve UNUTULUŞUN RESMİ  

Gönderen Hayal Bahçe

*





Gülüşün ve unutuluşun resmini
 resmini çizdim kısa sürede
Gülüşlerde hep beyazı kullandım fırçamda
Unutuluşlarsa kapkara örttü herşeyi
Neydi gülüşleri yok eden bilmiyorum
Sormak isterdim
Mutlulukmu gülüşü var eder
Gülüşlermi mutluluğu
Ama yetmedi ..soramadım..
Şimdi mutlumu acaba ...sanmıyorum..
Oda birşeylerin farkında ama..
Yapamıyor biliyorum
Hüznün resmine başladım..başladım daa..
Hala beyaz renkler var fırçamda
Belki ..belki beyazı kullan diyecek gibi....

Yazarı : Dünya Karadut

EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu
This entry was posted on Salı, Temmuz 15, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

0 yorum:

Yorum Gönder