height="650"

Radyo Hayal Bahçe

BİR HÜZÜN DÜR ÇÖKTÜ YÜREĞİME...  

Gönderen Hayal Bahçe

*




Çöktü işte
bir hüzündür çöktü yüreğime
Gözlerimde beslendi damlalar
dikenlerine gömüldüğümde güllerin
Esti geçti bir deli rüzgar
dalga dalga hüzün yüregimde
...
Hani, Üzüntüler vardır ya
sahilde kumlara yazılan
bir de duygular, anlatılamayan
Hani, yürekler vardir
kelimelere sığmayan
Ve hüzünler, bir ömür boyu ağlatan
çöktü işte
Bir hüzündür çöktü yüreğime
...
...
Kayboldum bugece
kayboldum bildiğim yollarda
Gecelere sarıldım Dost diye
Güller, dikenlerine söz geçiremesede
kederlerimde agladim Dostlara
Çöktü işte
Bir hüzündür çöktü yüregime
...
...
Dikeninde sevdim bugece Gülü
Umutlarıma ektiğim sevgilere inat
ve bir sancıdır çöktü yüregime
çöktü işte
çöktü
Bir hüzündür çöktü yüreğime
ALINTI


Talihim Yok Bahtim Kara - Kirac & F.Arar

EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu
This entry was posted on Salı, Temmuz 15, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

0 yorum:

Yorum Gönder