height="650"

Radyo Hayal Bahçe

NERDESİN SEVDAM  

Gönderen Hayal Bahçe

*



Nerdesin  sevdam

 
Neredesin ah sevdam nerelerdesin

Ama kararım kesin

Olmasan da yanımda seni sensiz yaşayacağım

Seninle olmayı sensiz başarabileceğim

Dedim ya deli bu yürek bir o kadarda çılgın

Nasıl mı?

Şiirler yazacağım yine ben sana

Yüreğine kazınan

Akşamları o sessiz karanlıklarda

Göğsüne yaslanacağım dizlerine uzanacağım belki de yokluğunun

Her zaman yaptığım gibi

Beraber uyuyakalacağım yokluğunla

Yüreğinden öpeceğim bu gece bir kez daha

Senin içini titretircesine

Bilemezsin ne çok özlemişim o yüreğini

Yaşıyorum doyasıya

Sarılıyorum öpüyorum

Dizlerimde yatırıp saçlarını okşuyorum yokluğunun

Birden içime bir ürperti gelince

Sende bana kıyamıyor

Ben üşüdükçe üstüme sen yağmaya başlıyorsun

Bilir misin?

Isınırım o an hem de öyle güzel ısıtır ki senin o yağışların

Dudaktan dudağa bir şiir misali

Derin uykulara dalsak diye mırıldanır dururum yokluğuna

Tek istediğim biz bu yollara koynumuzda yağmurla düştük

Zaman zaman yorgunduk, zaman zaman belki de üşüdük

Ama hiç yılmadık yüreğimizdeki o sevgiyle

Hep yürüdük.. Hep yürüdük

Bir de Aşk âşık olmuş ikimize içimizdeki bu sevgiye

Bu deli gönül bir sana âşık sana sevdalı

Bedenim senin yanında olsun diye isterken

Seni böylesine sevip böylesine özlerken

Neredesin ah sevdam nerelerdesin

 

Haluk Çetinkaya

 

EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu
This entry was posted on Pazartesi, Ocak 05, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

0 yorum:

Yorum Gönder