height="650"

Radyo Hayal Bahçe

SEVDALIM  

Gönderen Hayal Bahçe

*



Bırak ağır gelsin sevdan bana...
Çekemezsin deme çekerim../ hani çekemesemde denerim....
Ölümüne sev deme bana.../ severim...
Hani sevemesemde.../ ölürüm...

Gül desen güller acırmı bana. Gel desen hani koşmammı?
Sev desen sana yanmammı?
Elimi tut desen sarmammı seni koynuma...

Hafife alma yanlış yaparsın. Gün olur sende beni anlarsın.
Dön dersin o an, gel dersin gelemem, sev dersin sevemem..../
kal dersin, kalamam.../ toprapıma toprak atarsın...

Ağır gelir deme, bırak ağır gelsin sevdan bana...
Çekemezsin deme çekerim, hani çekemesemde denerim...
Ölümüne sev deme bana, bak severim.../
Hani sevemesem de, ölürüm...

Gözlerinin üstüne hızma olurum../ yatsamda toprağa seni bulurum...
Gözlerini kapattoğın her saniye, yüreğin olur nefesini solurum...

Git deme bana gidemem...
Gidersem vicdanın...
Kalırsam sevdalın olurum...
Hüseyin KUŞDEMİR

EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu
This entry was posted on Pazartesi, Kasım 03, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

0 yorum:

Yorum Gönder