height="650"

Radyo Hayal Bahçe

AĞAÇ VE BEN  

Gönderen Hayal Bahçe

*






Sana ağaç diyorlar,

Bana ise insan,
Konuşsan konuşmasan,
Fark etmez, aldırmazlar…
Çünkü ne seni, ne de beni anlamazlar...

***

Zalim bir rüzgâr kırmış  dallarını ,
Kopartmış, fırlatmış sararan yapraklarını.
Susuz kuru kalmışsın, canın yanmış,
Belki de çok ağlamışsın.
Bilmiyorlar.
Sen, bir ağaçsın.
Kime ne! 
Rüzgârların önünde ,
Sürüklenirken yaprakların
Çiğneyip geçiyorlar,
Acını,  bilmiyorlar.
Canın yanmış, yanmamış,
Boynu bükük kalmışsın.
Sen bir ağaçsın.
Kime ne !


Sana ağaç diyorlar,
Bana ise insan,
Konuşsan konuşmasan,
Fark etmez, aldırmazlar…
Çünkü ne seni, ne de beni anlamazlar...


Sen durgun, ben ise suskun..
Sanki ikimizde yedik birer vurgun.
Ne olur sen, sen bari üzülme !
Ümit dolsun yüreğine …
Belki bir   başka  ilkbaharda
Kavuşacaksın yine,
o güzelim çiçeklerine ….


Rüzgâr sana dost olacak
Ay, göklerden gülümseyerek bakacak,
Bulutlar yağmur olup dallarından akacak, 
Buluşacaklar gölgende  sevgililer
İçinde isimleri yazılı kalpler çizecekler.
Sen şahit olacaksın,
nice aşk, sevgi sözcüklerine
Polenlerin dökülürken yerlere .


Üzülme,
sakın üzülme sessiz   arkadaşım,
Seni yalnız ben anlarım, bir de benim gibiler.
Hele  bir  düşün,
Bu dünyadan kimler gelip, göçtüler.
Bak yine sen buradasın.
Geçer,geçecektir elbet bu günler….
İşte, şimdilik bende buradayım.
Benim senden tek farkım ,
Sen ağaçsın,
Ben de insanım…



      Tünay Süer

EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu
This entry was posted on Pazar, Kasım 23, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

0 yorum:

Yorum Gönder