height="650"

Radyo Hayal Bahçe

ESKİ SEVDALAR  

Gönderen Hayal Bahçe

*





Ben eskiden böyle korkmazdım
Aşktan sevdadan.......
Nisan'a inat, yağmura inat
Alır başımı giderdim....
Titrek akşamlarda
Yıldızları seyreder ağlardım
Ben eskiden korkmazdım
Korkmazdım aşktan sevdadan.....
Şahittir kaldırım taşları
Yanayakıla çektiklerime,
Sonra gökyüzü bilir
Sevdim mi nasıl severim
Kaç yürek eskitirim, bir sevda boyu.....
Önceleri başka mı yağardı yağmurlar ki
Salardı bizi sevdalara doludizgin...
Gökyüzü bir başka alem
Yıldızlar bir başka...
Alabildiğince korkusuz
Alabildiğince hür.....
Oysa şimdi yitip giden ne ki
Nedir bu korku bu endişe
Ve neden korkutur beni
Gözlerinde ki ışıltı...
Neden hapseder sesin
Beni duvarlara usulca..
İnan korkmazdım aşktan sevdadan
Senden önce, sana dair....

98' SUSURLUK

Hasan Şahin

EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu
This entry was posted on Cuma, Ekim 10, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

0 yorum:

Yorum Gönder