height="650"

Radyo Hayal Bahçe

YARİM  

Gönderen Hayal Bahçe

*



click to comment


Bu gün dünyaya kafa tuttum…

Ölüm le diriliş arasında gidip gelen,

Duygularım arasında gerilmiş sevdam

Arkasına bakmadan gitti yarim..


Köklerim sızlıyor dallarım kırık…

Zaman içimde hızla akıyor..

Ben mi dünyanın içindeyim Tanrım?

Dünya mı benim içimde anlayamadım..


Ayrılık kavrayamadığım bir ahval..

Dinmeyen sevda silsilesi bağrımda

Göçmen bakışlar geçiyor gözlerimde

Aynaya yaklaştım usul,usul

Yüzüme derin çizgiler demir atmış....


Hüznümün beldesinde tarumar olmuş,

Türkünün ezgileri duyuluyor …

Bir daha gelmeyeceğini biliyorum

Zaten kopacakmış gibi gelmiştin..

Ve..gittin..yarim…


Her düş,her haykırış sanki sen..

Her şarkı,her şiir sen..

Sessizliğin gizemli çağrısında yine sen..

Umutsuz gecelerin şarkıları,seni söylüyor hala,

Bazen coşuyor bazen ürküyor yüreğim.

Ay ışığının sızdığı cam ucunda sen..


Sanki beni izleyen kara bulutlar üzerime yağıyor

Kurtulamıyorum uçurumun eşiğinden

Korkum düşmek değil seni kaybetmek

Hadi tut ellerimi...

Aşka yürüyelim ,yaşam geçip gitmeden…

Ben senin seni sevdiğinden çok sevdim yarim…

By...AnemonisT


Yarim - YUCEL ARZEN

EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu
This entry was posted on Cuma, Eylül 12, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

0 yorum:

Yorum Gönder