height="650"

Radyo Hayal Bahçe

SENSİZ SAADET  

Gönderen Hayal Bahçe

*





Sensiz Saadet

Bilemiyorum Saadet!
Hangi hüzünlü şarkının
Dikenli güftesinde başlar aşklar
Ve ben, ne zaman gözlerimi yumsam yüzüne
Hangi dağın zirvesinden patlar
O ciğerimi söken bakışlar

Bilemiyorum Saadet!
Hangi hâin mısrâ da saklıdır
Saadetli sevdalar

Öyle gülme Saadet!
Gelemem gülüşünden fışkıran o ışığa
Yolum kör kör düğümlenir
Nerede bir çöl varsa oraya uğrar ayaklarım
Yığılır dağ taş önüme, ömrüm solar
En çokta bana sevdaya boyun eğmişliğim koyar

Bakma öyle Saadet!
Aşk dediğin bu devir de
İnsanın kanını içerek doyar


Biz şarkımızı söyleyelim Saadet!
’’Sensiz Saadet neymiş tatmadım bilemem ki’’
Çalsın gönlümüzün maviliğinde
Eski zamanların eskimezliğinden
Açalım yelkenlerimizi yalnızlık sevdalarına
Yalnız gelip yalnız gidiyoruz hiç anlamasa

-alıntı-











Sensiz Saadet Neymis - Yasar Guvenir

EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu
This entry was posted on Pazartesi, Ağustos 25, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

0 yorum:

Yorum Gönder