height="650"

Radyo Hayal Bahçe

GURUR DUYARIM...  

Gönderen Hayal Bahçe

*





Sıcak bir merhabayla tanışmıştık ikimiz
Tertemiz duygularla başlamıştı sevgimiz
O siyah gözlerinle büyülemiştin beni
Gurur duyarım delice sevmekten seni

Ne güzelsin sevgilim bakışların sımsıcak
Gözlerim gözlerinde kayboldu kaybolacak
Yollarını beklemekten sana gönül vermekten
Gurur duyarım her an seni düşünmekten

Yıllardır özlediğim menekşem sümbülümsün
Canımdan çok sevdiğim solmayan BİRGÜL'ümsün
Sözlerine inanmaktan aşkına kucak açmaktan
Gurur duyarım sana duyduğum aşktan

Ben senin yörüngende dolaşan gezegensen
Isıt beni sar beni sen benim güneşimsen
Ben gönül bahçende uçuşan kelebeksem
Gurur duyarım canım sen benim kaderimsen...
-alıntı-

EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu
This entry was posted on Pazartesi, Ağustos 25, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

0 yorum:

Yorum Gönder