height="650"

Radyo Hayal Bahçe

BUĞULU CAMLARDA KALDI ADIN  

Gönderen Hayal Bahçe

*



sendin hayatımın kaynağı
algülüm, gülgüzelim, gözgülüm


papatyanın akı, karanfilin alı
özlemim, vazgeçilmezim
seninle uçardım
güvercin kanatlarında her akşam

bir ipekböceği sabrı
bir güvercin aklığı
bir anne sıcaklığı
ve bir kumru saflığıyla severdim seni
bilmezdin

dudağımda bir ıslıkla
bin sevda masalında beklerdim seni
gelmezdin
her gece sevgimi
göğe yıldız diye serperdim
görmezdin

gülüşün bahar buğusu olurdu
gülüşün bir avuç su
gülüşün gül
gülüşün karanfil kokusu

seni görmediğim gün
iki damla özlem
iki damla hasret çiçeği olur
düşerdin yüreğime tane tane
kirpiklerimin kıyısında martı olurdun
susardı bütün denizler seni özlediğimde
gelmezdin

bir sevda masalında arardım seni
bir çınarın dalında, bir gülün alında
saçlarını koklardım tel tel
dudağına en güzel şarkılar yakıştırırdım
ayışığı dökerdim bakışlarına her gece
bilmezdin

güz biter
kış gelir giderdi
yaz biter
bahar gelir geçerdi
gelmezdin
buğulu camlara yazardım adını
yüreğime kazardım
yüzünü gözlerimde
sesini ruhumda saklardım
görmezdin

İsterdim ki,
baharda toprak olayım
rüzgarda yaprak olayım
kırmızı balonlara yükleyip yüreğimi
her gece sana yollayayım

isterdim ki,
en güzel aşk öyküsü olsun aşkımız
yüreklere yazılsın şiir şiir
dünyada bütün sevenler, sevmeyenler
gelenler, geçenler hep seni okusun

isterdim ki,
sonsuzluğun öyküsü olsun
hayatın kaynağı, sevginin bağı
gülün saflığı
en güzel aşk hikayesi olsun aşkımız



Nuri CAN

EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu
This entry was posted on Cumartesi, Ağustos 02, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

0 yorum:

Yorum Gönder