height="650"

Radyo Hayal Bahçe

SEVMEK NEYİNE BE KAHROLASI YÜREĞİM!!  

Gönderen Hayal Bahçe

*

SEVMEK NEYİNE BE KAHROLASI YÜREĞİM 

Senin neyine idi,be kahrolası yüreğim!!

Dağlara boy ölçüşmek sevdaların adına

Sana mı kalmıştı nehirlerle yarışmak

Bir nebze aydınlık için karanlıklarla boğuşmak

Senin neyine idi be kahrolası yüreğim

Alın yazısını silmeye yoldaş aramak

Her güzeli adam sanıp elini uzatmak

Sana mı kalmıştı dünyanın dikenlerini budamak

Senin neyine idi be kahrolası yüreğim

Bu kahpe düzenin kalleşlerine kafa tutmak

Eğrileri doğruların arasında çıkartmaya

Çalışmak

Sana mı kalmıştı sevmeyi beceremeyenlere

Öğretmek

Senin neyine idi,be kahrolası yüreğim!!

Yüzüne her gülene gülüp sırtını dönmek

Sana mı kalmıştı el yerine dizlerini dövmek

Bak da gör bundan sonra nasılmış

YAŞARKEN ÖLMEK

Alıntı



Unutmamali - Tarkan

EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu
This entry was posted on Cuma, Temmuz 25, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

1 yorum:

sensizken dedi ki...

Çok iyiyiiim...Seni sormalı:)

Okullar açılıyor ve benim de telefonlarım sürekli çalmaya başladı. saatin kaç olduğuda önemli olmuyor arayan kişiler için:) şaşırtıcı istekler bunlar; çocuğumu okula kayıt ettirir misiiin diyenler mi istersin. Diplomasını alırmısın diyenler mi, diploma notunu yükselmek mümkün değil mi diyenler mi, maaşını daha 10 gün önce alıp da yine maaş istemek için tam dokuz kere telefonumu ödemeli arayan mı, yoksaaa sizin şu ihale ne zaman dı biz de gireceeez de bi yardımcı olsanız diyenler mi, hattaaa kayıtlar başladığı zaman beni ararmısın diyenler mi... Sen sordun canııııım nasılsın diye :)Ben de anlattım işte. Umarım pişman olmamışsındır:) Bir hayli yoğunum anlıycan.. amaaaaa inan bana senin bir nasılsııın sözün bile beni öyle mutlu etti ki anlatam. Beni hep derdi olanlar arar bir samimi nasılsına hasret kalmışım.

Şiire gelinceee... Ben bir kere sevdim ve aşkımlada evlendim:) Bu yüzden kendimi çok şanslı görüyorum. Akş acısı kötüdür heralde:(

Bir dee Radyo Hayalbahçe'miz çalımıyooo..
En güzel günler senin olsun sağlık ve mutluluklar dilerim. CANIIIIIM:)

Yorum Gönder