height="650"

Radyo Hayal Bahçe

SEN SEVDAMSIN  

Gönderen Hayal Bahçe

*

 


Sen sevdamsın

Zamansız gözlerimi ıslatan

Yüreğimde çarpan

Albatrosun kanadında

Göklere uçan

Umuduma gebe gecelerde sabahlayan

Hasrete nöbetci kışlamda firari

Zamansız

Mekansız

Bir vakitte

Karşıma çıkan

Sen sevdamsın

Yüreğimde baki

Birtek ölümümle yokolan....

Şenay Keskin


fikrimin ince gulu - SEMA

EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu
This entry was posted on Perşembe, Temmuz 17, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

1 yorum:

sensizken dedi ki...

Amiiiiiin İnşallah... Mekanları cennet olsun. ben sana daha önce yazdım dimiii... Yine yazıyorum bak SENİ SEVİYORUM.
Hayatta sevinçlerde, üzüntülerde biz insanlar için; ölüm Allah'ın emri. Onları anılarımızda yaşatarak, güzel günlerimizi anarak bir nebze de olsa teselli olmaya çalışıyoruz. Ya geride kalanların sizi üç kuruşa değişmeleri insanı yıkan işte bu oluyor. Sonra düşündüm ve insanları paraya değişebilen her kim olursa olsun onlar için kendini yıpratmaya değmeyeceğine karar verdim. Yıkılmayacağım işteee :) Allah'a emanet ol. Can arkadaşım benim.

Bir dee :) cahaletimi mazur gör ama Şenay Keskin kim bu... Tam bir şiir hastasıyım:)ama bu ismi daha önce duymamıştım.

Yorum Gönder