height="650"

Radyo Hayal Bahçe

DUDAK PAYI  

Gönderen Hayal Bahçe

*


 

 

 DUDAK PAYI
Çay bardağında
Bırakılan dudak payı
Kadar bile
Uzak kalamam
Gözlerine

Yakın olsun isterim
Ellerime ellerin
Yanındaki beton binaya
Yaslanması gibi
Köhne bir evin

Seni bir çivi
Gibi çaktım
Çünkü beynime
Ve toplayıp
Bütün kerpetenleri
Attım denize

 
SUNAY AKIN

EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu
This entry was posted on Cumartesi, Temmuz 19, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

1 yorum:

sensizken dedi ki...

Geziyorum tabiki dee:) çocuklarımı, çocukluğumun geçtiği yerlere götürdüm. sabahtan akşama kadar dolaştık. Çocukken yapmaktan hoşlandığım ne varsa beraber yaptık. Kısacası yedik içtik eğlendik. Bir tek salıncakta sallanamadık... Çocukluğumun geçtiği parkı adliye yapmışlaaaar; hem de bana sormadaaan:)
Gerçekten haftam güzel başladı İnşallahta öyle devam eder:)
Ben de sana Canı-gönüldeeen mutlu ve huzur dolu bir hafta temenni ederim. Canııııııım:)

Çok uzattım amaaa:) şiire de değinmeden gitmiyim. Ne çayda dudak payını severim nede eşimden uzak kalmayı;)

Yorum Gönder