height="650"

Radyo Hayal Bahçe

BAKIŞLARININ ARASINDA BOĞULUYORUM  

Gönderen Hayal Bahçe

*



Bakışlarının Arasında Boğuluyorum

Hava yağmurlu
Bulutlar ağlıyor
Bir hüzün
Öyle hüzün ki
Gökyüzünden damla damla değil
Sağanak halinde
Gönlüme gönlüme boşalıyor

Ağlayan bulutlar mı?
Yoksa gözlerim mi?
Bilemiyorum

Gökyüzünden mi?
Yoksa gönlümden mi?
Damlalar sağanak olmuş boşalıyor
Hüzün sarmış her yeri

Bulutlar elek
Ya gözyaşlarım
Karışmış yağmur damlalarına
Yağmur bir yandan
Gözyaşlarım bir yandan
Sel olmuş
Sel içinde sürüklenen ben
Tutunacak dal arıyorum
Yâda uzanacak bir el
Uzanan elin çok uzaklarda
Tutunamıyorum,
Sürükleniyorum belirsizliğe doğru
Bakışlarının arasında boğuluyorum

 

Dinçer Demirel

 

EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu
This entry was posted on Çarşamba, Temmuz 30, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

0 yorum:

Yorum Gönder