height="650"

Radyo Hayal Bahçe

SEVİYORUM SUSKUNLUĞUNU  

Gönderen Hayal Bahçe

*

 

SEVİYORUM SUSKUNLUĞUNU


 

Seviyorum suskunluğunu, sanki sen
yokmuşçasına burada,
duyarsın beni uzaktan, dokunmaz sana sesim.
Uçup gitmiş gibi gözlerin
ve ağzın öpüşle mühürlenmiş

Dolup taşarken herşey ruhumla.
doğarsın ruhumla dolan herşeyden.
Ruhuma benziyorsun, tıpkı bir düş kelebeği
ve karasevda sözcüğü gibisin.

Seviyorum suskunluğunu, çok uzakta
görünüyorsun.
Sanki yas tutuyorsun, kumrular gibi cilveleşen
kelebek benzeri.
Uzaklardan duyuyorsun beni, ulaşmıyor sana sesim.
Bırak da varayım dinginliğe sessizliğinde.

Ve konuşayım sessizliğinle
bir lamba gibi parlak, bir yüzük gibi yalın.
Gece gibisin, suskunluğun ve takım yıldızlarınla.
Yıldızlarında ki gibidir sessizliğin, öyle uzak,
önyargısız.

Seviyorum suskunluğunu, sanki sen
yokmuşcasına burada,
uzakta ve hüzün dolu, sanki ölmüşsün gibi.
İşte o zaman bir sözcük, bir gülüş yeter.
Uçarım, uçarım sevinciyle yaşadığının.

Pablo NERUDA

 

EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu
This entry was posted on Pazartesi, Haziran 30, 2008 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

0 yorum:

Yorum Gönder